Telefoonnummer

06-31948820

Email

lonneke@deschoonheidssalonvanlonneke.nl

Openingstijden

Ma.: 10.00-20.00 Di. t/m Vrij.: 9.00-16.30 Za. & Zo. gesloten

Lonneke’s huisregels / FAQ

Afspraken
Wanneer u een reservering maakt bij De Schoonheidssalon van Lonneke gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

Afspraken kunnen telefonisch, via mail of in de salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail of een afsprakenkaartje.

Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat het me dan weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende client. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen,zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.

Ik ben een nieuwe client en wil graag een afspraak maken, is er nog plaats?
Om meerdere redenen stel ik soms een clientenstop in. Het kan dus zijn, dat wanneer u contact op neemt, ik u teleurstel door te zeggen dat er geen plaats is. Ik licht graag even toe wat de reden daarvoor is:

De eerste aanleiding is vaak dat de agenda erg vol geboekt staat, vooral in bepaalde seizoenen.
En anders dan bij de grotere beautycentra met meerdere medewerkers, ben ik in mijn salon de enige behandelaar en dat is een bewuste keuze. Naast mijn drukke gezin, volg ik ook regelmatig bijscholingen en cursussen. Daar wil ik graag tijd voor blijven hebben. Tevens wordt mijn salon al jaren bezocht door ‘vaste cliënten’ en om de kwaliteit en continuïteit te kunnen blijven waarborgen, is het dus noodzakelijk dat ik wel eens een nee moet verkopen. Het staat u altijd vrij om te informeren of er nog ruimte is.

Annuleren
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.

Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, u kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. Wanneer u later annuleert, ben ik genoodzaakt 100% van de behandeling in rekening te brengen.

Bij een No Show wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd, u ontvangt deze factuur per post. Indien u later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.

Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Algemeen
– De salon is 100% rookvrij.

– Ik geef geen behandelingen bij:
• Koorts/Koortslip
• Griep of hevige verkoudheid
• Besmettelijke huidziekten

– Hygiene is in mijn salon belangrijk; ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.

– Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.

– De schoonheidssalon van Lonneke behoudt het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene te wensen overlaat. Bij ontharingen van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar de salon te komen.

– Voor mannelijke cliënten is het niet mogelijk om intieme zones te laten ontharen.

– De lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt.

– De Schoonheidssalon van Lonneke aanvaardt enkel contante betalingen of betalingen per pin.

– Het parkeren van uw auto is gratis.

– Indien u langs wilt komen voor een cadeaubon, product, huidanalyse of algemene informatie verzoek ik u vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met een behandeling en mijn cliënten alle aandacht wil geven. Wanneer u spontaan aanbelt, kan ik u helaas niet altijd deze aandacht geven.

Allergie
In geval van een (onverhoopte) allergische reactie van producten van De Schoonheidssalon van Lonneke dient u contact op te nemen zodat ik uw huid aan een analyse/onderzoek kan onderwerpen om de allergie te zien/ constateren. Indien er sprake is van een reactie welke product- gerelateerd zou kunnen zijn, dient u een klachten-c.q. allergieformulier in te vullen en te ondertekenen. Zonder dit formulier kan ik uw product niet terugsturen naar de leverancier.

Producten retourneren
Retourneren of ruilen van bij De schoonheidssalon van Lonneke aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop met overlegging van de aankoopbon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.